Multimedia - Luchtmacht Mannenkoor

International Military X-mas Tattoo, 10 december 2016

Van ons optreden, in het hoofdprogramma, in Leiden op 10 december 2016 is door de organisatie een opname op Youtube geplaatst. Deze is nogal lang en ons aandeel is bijna aan het eind. Voor het gemak heb ik een aantal markeringen gemaakt zodat u direct naar het betreffende gedeelte kunt gaan.

Jaarconcert Amersfoort, 10 november 2016

Van ons optreden in Amersfoort op 10 november 2016 zijn door Loes Jongen video-opnames gemaakt:

Jaarconcert Amersfoort, 10 november 2016

Najaarsconcert Beilen, 28 oktober 2016

Van ons optreden in Beilen op 28 oktober 2016 zijn video-opnames gemaakt:

Optreden Nacht van de Militaire Muziek, 19 maart 2016

Tijdens de Nacht van de Militaire Muziek in het Nationaal Militair Museum is een opname gemaakt van de Huzarenmars.

Youtube - Optreden Kerststallententoonstelling, 9 december 2015

Tijdens de Kerststallententoonstelling in de Sint Ansfriduskerk in Amersfoort is deze opname gemaakt.

Youtube - Optreden Simmern, 26 september 2014

Gedurende onze concertreis naar Kastellaun (D) werd er in Simmern een benefietconcert gegeven ten gunste van de plaatselijke voedselbank.
Aan het optreden verleende het Heeresmusikkorps Koblenz zijn medewerking.

CD - "Het Luchtmacht Mannenkoor" door de jaren heen

Een CD met prachtige liederen opgenomen in de Grote Zaal van de Luchtmachtkapel in Amersfoort.

Een aantal nummers wordt begeleid door de Drumfanfare van de Kapel van de Koninklijke Luchtmacht.
De CD is niet meer verkrijgbaar
Youtube - Jaarconcert 2009, Amersfoort 20 november 2009

Van het concert zijn video-opname′s gemaakt. Het beeld is niet optimaal, maar het gaat ook om het geluid.