Boekingen - Luchtmacht Mannenkoor

Boekingen

Het Luchtmacht Mannenkoor verzorgt per jaar tenminste zes optredens. Deze zijn qua programmering en tijdsduur vaak heel verschillend. Enkele voorbeelden zijn:

• Een avondvullend programma van het Luchtmacht Mannenkoor met muzikale ondersteuning, van bijvoorbeeld een lokaal orkest, waarbij afwisselend het koor en het orkest speelt. Daarnaast worden ook gezamenlijk nummers ten gehore gebracht. Dit gebeurt ieder jaar tijdens ons Jaarconcert.

• Bij een congres of een bijzondere dag voor een organisatie, wordt na de lijst van sprekers, als muzikaal intermezzo, een kort optreden van het Luchtmacht Mannenkoor aangeboden.

• Bij een bijeenkomst, zoals een Herdenkingsplechtigheid op Kamp Amersfoort op 19 april, zingt het Luchtmacht Mannenkoor passende liederen.

• Het bevorderen van een goede relatie burger - militair brengt het Luchtmacht Mannenkoor er ook toe om veelvuldig - en met plezier - gehoor te geven aan verzoeken om medewerking aan ontspanningsmiddagen voor ouderen, goodwill-, bevrijdings- en kerstconcerten en (kerkelijke) zangavonden op zondag.

Bij bovenstaande gelegenheden is het meestal een zeer verrassend gebeuren wanneer door een mannenkoor van 40 à 50 personen, gekleed in uniform, een sfeervol optreden wordt verzorgd. De lengte van de optredens kan variëren van 10 minuten tot 2 uur (met een pauze van een half uur).

Het repertoire van het koor is veelzijdig: serieus en lichtvoetig. Nederlandse-, Engelse-, Franse- en Duitse stukken staan er op, maar ook Italiaanse-, Russische- en Oekraïense liederen, alsmede Amerikaanse negro-spirituals en Latijnse (kerk)liederen.

Omdat het Luchtmacht Mannenkoor een zeer breed en gevarieerd repertoire heeft, kan zij wat dit betreft aan zeer veel wensen voldoen. In overleg met de aanvrager voor een optreden wordt een programma samengesteld, waarbij met de wensen zoveel als mogelijk rekening wordt gehouden.

Als het koor wordt gecontracteerd, dan maakt het Bestuur met u een afspraak:
  1. over de vergoeding en eventueel andere kosten;
  2. om de locatie, waar het optreden gegeven wordt, te bekijken, alsmede detailafspraken te maken v.w.b. podium, opstelling koor, tijden, programmering, etc..

Hebt u vragen over een optreden, neem dan contact met ons op:

Luchtmacht Mannenkoor
+31 6 2502 5916