Verslagen optredens 2020 - Luchtmacht Mannenkoor

3871 SC Hoevelaken

Verslagen optredens 2020

Onder leiding van onze ‘bevlogen’ dirigent Rienus Oude Kempers
is er slechts één optreden in Nederland geweest.
De overige geplande optredens zijn niet doorgegaan door de
beperkingen opgelegd vanwege het Corona-virus.
Uitvaart Cees Boshuizen, 19 november

Op 12 november is ons koorlid Cees Boshuizen overleden.
Een delegatie van het koor heeft de dodenwacht uitgevoerd tijdens de uitvaart.
Video-opname, t.g.v. 65 jarig huwelijk van Gerrit en Henny Bezemer,  26 augustus

Op 8 september zijn Gerrit en Henny Bezemer65 jaar getrouwd.
Een bijzondere dag natuurlijk, maar helaas kunnen zij dat niet zo uitgebreid vieren als ze hadden gewild. En daarom willen de
kinderen ze heel graag iets aanbieden, waardoor ze toch door zoveel mogelijk mensen worden gefeliciteerd. Hun verzoek is daarom of wij een filmpje zouden willen opnemen waarop het koor of een vertegenwoordiging van het koor, hun ouders feliciteert, misschien een lied zingt of een boodschap voor ze inspreekt.
Door een deel van het koor, in Corona-opstelling, zijn het Soesterberglied en het Hoera, hoera, hoera! ingezongen.
De boodschap is ingesproken door onze dirigent.

Koninklijke onderscheiding Ger Kenter, 3 juli

Bij de uitreiking van de onderscheiding mochten slechts een beperkt aantal personen aanwezig zijn. Plaatsgenoten
hebben aan het eind van de plechtigheid Ger, echtgenote en familie nog gefeliciteerd.
Afsluitend wordt het Soesterberglied gezongen.
Uitvaart Arie van der Waal, 20 maart

Op gepaste wijze is door een delegatie afscheid genomen van ons koorlid Arie van der Waal.
Optreden bij Nijkerks Stedelijk Fanfare Corps, 7 maart

De Fontein kerk in Nijkerk vormt het decor voor het Winterconcert.
Het Nijkerks Stedelijk Fanfare Corps (NSFC) viert dit jaar haar 125 jarig bestaan. Omdat het Luchtmacht Mannenkoor afgelopen jaar 40 jaar bestond was dit een reden om gezamenlijk een concert te geven. Het wordt een prachtig concert waarbij beide partijen apart en gezamenlijk een prachtig concert ten gehore brengen.
Op dit concert kunnen we tevreden terugkijken.

© Copyright 2006 - 2024 Het Luchtmacht Mannenkoor                              Bijgewerkt: 02-januari-2024